ابراهیم زاده به پرسپولیس نزدیک شد

ابراهیم زاده به پرسپولیس نزدیک شد




 

 


ابراهیم زاده به پرسپولیس نزدیک شد


تاریخ : پنج شنبه ،
26 اردیبهشت 1392

مسئولان باشگاه پرسپوليس ظهر امروز با منصور ابراهيم‌زاده وارد مذاکره شدند.


پس از نظر‌سنجي‌هاي مختلفي که در مورد انتخاب سرمربي جديد پرسپوليس از سوي محمد رويانيان صورت گرفت و همچنين گفت‌وگو با پيشکسوتان اين باشگاه، يکي از گزينه‌هايي که به عنوان بهترين گزينه براي سرمربيگري پرسپوليس به رويانيان تاکيد شد منصور ابراهيم‌زاده به دليل اخلاق خوب و حتي حضورش در بين 16 مربي جهان بود.

از همين رو، رويانيان سعي کرد تا با اين مربي نام‌آشنا وارد مذاکره شود که بالاخره ظهر امروز (پنجشنبه) در تماسي تلفني توسط نماينده تام‌الاختيارش با ابراهيم‌زاده که در کربلا به سر مي‌برد، صحبت کرد.

در اين تماس رويانيان از ابراهيم‌زاده سوال کرد که آيا شما با تيمي قرارداد داريد يا خير که او نيز به مديرعامل قرمز‌ها اعلام کرد که با هيچ تيمي قرارداد ندارد.

بعد از اين صحبت، مديرعامل پرسپوليس بر اينکه توافقات خوبي بين طرفين انجام شده تاکيد کرد و قرار است تا جمعه تکليف نهايي ابراهيم‌زاده با پرسپوليس مشخص شود.

با توجه به صحبت‌هاي مفيد طرفين، حضور منصور ابراهيم‌زاده در پرسپوليس بسيار نزديک و تقريبا قطعي شده است. البته قرار است رويانيان با اعضاي کميته فني و هيئت مديره نيز در اين خصوص گفت‌وگو کند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل